La Comunitat Valenciana ha aconseguit superar l’alerta pel temporal Leslie que amenaçava estes jornades amb fortes pluges i vent. Segons l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), la tempesta tropical ha deixat unes precipitacions que han aconseguit els 81 litres per metre quadrat en alguns punts de la província de Castelló i unes ratxes de vent que han fregat els 65 quilòmetres per hora a l’interior de València.
La población d’Alcalá de Xivert (Castelló) ha sigut el lloc més afectat amb eixos 81 litres, seguida per La Pobla de Benifassà (76 litres), Cervera del Maestrat (67) i Vinaròs (57). En el cas de la província de València els municipis amb més precipitacions registrades han sigut Pedralba (27), Llíria (26) i Serra (24), mentre que a Alacant les pluges han afectat més en l’Altet (28), Elx (18), Agres i Murla (14 en tots dos casos).
Precioso el cielo visto desde Algemesi, y se marcha dirección Cullera hacia el mar. @apuntoratge @AEMET_CValencia @GVA112 @ElTiempoes pic.twitter.com/wbmeJAuvop
— H.E. Ródenas (@HectorRodenas_) October 14, 2018
Encara que la Comunitat Valenciana es trobava en alerta taronja per preemergències, esta estada ha sigut donat per finalitzat a primera hora del matí. Segons el 112, durant la descàrrega d’aigua del diumenge es van rebre 404 elefonades d’emergència a pesar que no s’han tingut constància de danys de consideració.