Policia Local d'Alaquàs
Policia Local d'Alaquàs

La ràpida intervenció de la Policia Local d’Alaquàs ha permès la detenció de dos homes sorpresos mentre sostreien catalitzadors de vehicles estacionats en un pàrquing del municipi.

Els fets van tindre lloc durant un servei rutinari de patrullatge preventiu, quan els agents van observar dos individus en actitud sospitosa a l’interior d’un aparcament. Davant la possibilitat que s’estiguera cometent algun il·lícit, van procedir a la seua identificació. En aquest moment, els agents van descobrir que els sospitosos es trobaven en plena acció delictiva, utilitzant una espasa tèrmica per a tallar i sostreure catalitzadors de diversos vehicles. L’actuació policial va ser immediata. Els agents van assegurar la zona i van sol·licitar suport, acudint amb rapidesa patrulles de la Policia Nacional.

Gràcies a la coordinació entre els dos cossos es va procedir a la detenció conjunta dels presumptes autors que han sigut posats a disposició judicial. Aquest tipus de delictes no sols provoca importants danys econòmics als propietaris dels vehicles, sinó que també genera una creixent alarma social.

Des de l’Ajuntament d’Alaquàs s’ha destacat l’eficàcia de la intervenció policial i la importància de la col·laboració entre cossos de seguretat per a fer front a aquesta mena de delictes. Així mateix, es recorda a la ciutadania la conveniència d’extremar precaucions i alertar les autoritats davant qualsevol comportament sospitós.