Perfectos
SHARE
Ha arribat a les nostres pantalles l’últim treball del prolífic director Álex de la Iglesia, ‘Perfectos Desconocidos’, remake de la pel·lícula italiana del mateix títol dirigida per Paolo Genovese que va ser record de taquilla en el seu país.

Com quasi sempre, de la Iglesia sorprèn amb la temàtica de la pel·lícula mostrant els dimonis de la societat en què vivim però d’una forma no tan bèstia com en els títols anteriors ‘El Bar’ o ‘Mi Gran Noche’. En un únic escenari i amb un repartiment potent, les mentides, la fidelitat i l’amistat ixen a relluir en un entorn quotidià com és un sopar entre amics i les seues parelles en una nit d’eclipse de lluna.

Amb un maneig de la càmera realment virtuós, ‘Perfectos Desconocidos’ presenta les parelles i individus d’una classe social alta en la que mitjançant un joc perillós es desarmen en la seua privadesa i intimitat.

Els personatges són tractats de forma sarcàstica amb un humor i enginy que va in crescendo al ritme que marca la narració. A més, la presentació d’aquests és realment brillant permetent a l’espectador percebre les vides que els protagonistes tenen en la seua intimitat. Personatges de carn i os que parlen dels seus treballs, dels seus problemes i que amaguen eixa intimitat que ens proporciona la nova tecnologia, que al seu torn es converteix en perillosa i desafiadora.

Amb un repartiment excel·lent, en el que destaquen la impressionant Belén Rueda, el sempre eficaç Eduard Fernández i un simpàtic Ernesto Alterio, ‘Perfectos Desconocidos’ es convertix en una de les millors pel·lícules del director que fa gaudir en poc més d’hora i mitja d’una divertidíssima i elaborada comèdia, amb un final que tanca millor del que últimament ens té acostumats, i que agraïm que torne a l’univers de ‘La Comunidad’, sens dubte una de les seues millors pel·lícules.

Destacar que en la producció es troba la productora valenciana “Nadie es Perfecto” amb Kiko Martinez al capdavant, artífex de les últims treballs d’Álex de la Iglesia.