València comptarà a partir d'octubre amb una nova oficina d'informació turística en el Palau de les Arts
València comptarà a partir d'octubre amb una nova oficina d'informació turística en el Palau de les Arts

València comptarà a partir d’octubre amb una nova oficina d’informació turística en el Palau de les Arts Reina Sofia, gràcies al contracte subscrit hui entre la Fundació Visit València i Les Arts. “La nova infraestructura dotarà d’atenció al visitant en un dels espais més emblemàtics i visitats de la ciutat, al mateix temps que contribuirà a una millor distribució dels fluxos turístics més enllà del centre històric i en la mateixa Ciutat de les Arts i les Ciències”, tal com ha anunciat hui la regidora de Turisme, Innovació i Captació d’Inversions, Paula Llobet.

“L’obertura d’esta oficina és una fita històrica en l’evolució turística de València, ja que dota d’un servici d’informació a la segona zona de gran afluència turística de València, una cosa molt útil tant per a turistes com per a residents”, ha explicat l’edil.

La regidora de Turisme, Paula Llobet, i la secretària autonòmica de Cultura, Marta Alonso, han presidit la firma d’este acord entre el director gerent de la Fundació Visit València, Tono Franc i el director general de Les Arts, Jorge Culla.

El contracte contempla la cessió d’un espai en la zona de taquilles de l’edifici dissenyat per Santiago Calatrava per un període inicial de quatre anys, prorrogable altres quatre més, on la Fundació Visit València instal·larà una nova oficina turística integrada en la xarxa municipal d’atenció al visitant.

L’oficina oferirà informació sobre l’oferta turística de la ciutat, la programació i activitat de Les Arts i els recursos de la Ciutat de les Arts i les Ciències. A més, comptarà amb un mòdul d’atenció accessible per a persones amb discapacitat, reforçant el compromís de València amb un turisme cada vegada més inclusiu i sense barreres.

Millorar l’experiència dels qui visiten València

Per a la regidora de Turisme, “l’obertura d’este nou punt d’informació turística suposa un pas més en la nostra estratègia per a acostar els servicis al visitant i als mateixos ciutadans allí on es troben els grans pols d’atracció de la ciutat”. “Volem millorar l’experiència dels qui ens visiten, facilitar-los informació de qualitat des del primer moment i, al mateix temps, afavorir una distribució més equilibrada dels fluxos turístics, fent valdre espais tan rellevants com la Ciutat de les Arts i les Ciències i, en concret Les Arts, un dels grans referents culturals de València, que ara serà reforçada com a punt d’accés a tot el recinte, coincidint amb la parada del bus turístic, que es troba en la rotonda enfront del Palau”, ha assenyalat Llobet.

Per la seua part, la secretària autonòmica de Cultura ha destacat la importància d’establir sinergies entre administracions i institucions que contribuïsquen a enfortir l’excel·lència turística i cultural de la Comunitat Valenciana. “Les Arts i la Fundació Visit València segellen una aliança estratègica que permetrà augmentar la visibilitat i projecció de les dos entitats, reforçant el posicionament de València com a destí cultural de primer nivell”, ha afirmat.

A més de la posada en marxa de la nova oficina, l’acord contempla una àmplia bateria d’accions de promoció i visibilitat per a Les Arts. La Fundació potenciarà la presència del coliseu en els seus canals de comunicació i accions promocionals, amb l’objectiu de consolidar la projecció internacional del recinte i reforçar el seu paper com una de les principals icones culturals de la ciutat.