Un accident entre tres camions en l’AP-7 ha provocat l’incendi d’un dels vehicles a l’altura del municipi d’Alcalà de Xivert (Castelló).
A causa de les flames, els serveis d’emergències s’han vist obligats a tancar l’autopista. Concretament, el tram afectat ha sigut el dels quilòmetres 383-384 sentit a València. A més, s’ha hagut de desviar la circulació a la N-340 direcció Peníscola, segons ha informat la Direcció General de Trànsit (DGT).
📢⚫️ Cortada la #AP7 en #Castellón en Alcalá de Xivert por accidente entre los kilómetros 383 y 384 en sentido #Valencia
— Dir. Gral. Tráfico (@DGTes) February 11, 2022
L’incident s’ha produït a les 06.45 hores d’aquest divendres. Per sort, no s’han registrat ferits. Fins al lloc dels fets s’han traslladat tres dotacions de bombers dels parcs del Baix Maestrat i la Plana Alta, segons ha comunicat el Consorci Provincial de Castelló.
QUATRE FERITS EN UNA ALTRA COL·LISIÓ EN CASTELLÓ
Un altre incident a la província de Castelló ha deixat quatre ferits en la Quadra Borriolench. El contratemps s’ha produït per la col·lisió de dos cotxes, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències.
Aquest succés es va produir a les 19.45 hores d’aquest dijous. Fins al lloc dels fets, es van mobilitzar una unitat de SVA d’Infermeria i una unitat de SVB.
Els respectius equips mèdics van assistir a una dona de 41 anys. També van ser atesos tres homes de 29, 43 i 57 anys. Els damnificats presentaven policontusions i van ser traslladats fins a l’Hospital General Universitari de Castelló.